måndag 21 juni 2010

Snart ny hemsida

Hej!


Denna blogg kommer inom kort att flyttas till www.britakristina.se. Håller på att lära mig hur man gör sånt där och är peppad på att ha allt på samma ställe. Men jag lovar att säga till när den här bloggen inte längre är aktuell. :) Tjuvkika på nya sidan så länge här: http://web.me.com/britakristina/Webbplats/Hem.html


Jag måste säga att jag undrar vad jag håller på med egentligen. Isolerar mig totalt och vill ingenting. Känner ingen pepp på denna sommar alls, vill bara sitta vid datorn typ i min ensamhet. Grattis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)