torsdag 29 april 2010

kvällsbloggen

idag har jag suttit hemma hos pappa för att bli klar med tentan. Det var mycket bra och jag fick massor gjort så nu är jag nästan färdig, blir bara att få dit slutklämmen imorgon sen kan jag lämna in! :)

På eftermiddagen blev jag upphämtad av mamma och vi åkte och hälsade på morfar som för några veckor sedan flyttade in på ett äldreboende på Tomtebo. Det var rätt mysigt, vi drack kaffe och kollade på en massa gamla kort. 


Nu har jag nyss kommit hem från Bishops Arms där jag träffade Keena och snackade lite i några timmar. Jag har ju kläckt en så grymt bra affärsidé som jag var tvungen att berätta om. Den är topphemlig så jag kommer ej berätta om den här i bloggen men det känns bra att ha den med sig. Keena tyckte att jag skulle satsa fullt ut på min idé. Det kommer bli så I feel it's time!


Nu är jag stört trött och ska gå och lägga mig. Om ni vill lära känna mig på riktigt så ska ni få veta en grej och det är att jag är väldigt kvällstrött (och morgonpigg). Jag är ingen sån där hipp nattuggla som är som mest kreativ mitt i natten. Tvärt om så går jag gärna upp kl 06 och skriver hemtenta. 


Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)