onsdag 28 april 2010

12 veckor senare

Har just kommit hem från min sista gympagång i det här forskningsprojektet som jag varit med i. Vår grupp har ju bara tränat till extremt tråkiga trumkomp men idag fick vi höra den tillhörande musiken också och jäklar vad mycket mer man tog i när det fanns en hel låt att lyssna på! Nu är jag väldigt trött och ska vila en stund sen handla middag. Sen ska jag göra ett ryck med tentan. Börjar kännas lite bättre med den faktiskt.


OCH!!! Idag var jag hos min revisor och han räknade ut att jag skulle få tillbaka 17400 kr på skatten! :) :) :) Plötsligt blev allt väldigt mycket trevligare! Helt lovely alltså!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)