fredag 2 april 2010

Långfredag

Idag har jag och Fredrik skrivit ihop arret på taking care of your flowers inför fredagens Pecha Kucha Night. Har tyvärr inte klart med alla musiker än men jag jobbar på det för fullt. Det blev iaf väldigt fint och jag ser fram emot att framföra det någon gång. Det är väldigt praktiskt att ha en sambo som kan med notskriftsprogram så att det blir smidigt när jag anlitar musiker till spelningar. Sen gick vi en två timmars-promenad och köpte en present till min mamma som fyller 62 imorgon. Ovan ser ni mig i mina nya brillor som jag köpte på Kii igår, väldigt fina tycker jag! Eller vad tycker ni??

1 kommentar:

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)