fredag 9 april 2010

Stråktrio och fin människa

Känner att jag måste skriva ett inlägg här inför ikväll då jag har två spelningar/framträdanden.


Först spelar jag kl 17:30 i Pub Freja på Littfestens mingel/middag. Gratis!


Sen framträder jag som talare på Pecha Kucha Night och där kommer jag avsluta det hela med att spela Taking Care of our flowers tillsammans med en stråktrio samt Victor Ernestad på akustisk gitarr. Lovely! 


Jag har blivit vän med en person som jag tycker mycket om! En vacker kvinna som heter Anna är det och hon bjöd mig på underbar lunch i onsdags i sin fina lägenhet. En fin ny bekantskap!


Hoppas vi ses ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)