måndag 12 april 2010

Ingen rast och ro

Kom hem kl 00 i natt från Stockholm och nu ska jag snart gå till bussen och åka till min gympa på IKSU. Har gruvat mig inför den här stunden men det känns inte så hemskt som jag hade trott. Blir nog bra att träna lite efter 7,5 h på tåg och buss igår och en möteshelg då man mest har suttit stilla.

Fredagens främträdanden gick mycket bra! På Littfesens mingel var det iofs inte så kul för att alla satt bara och pratade men så är det på såna grejer så det brydde jag mig inte så mycket om. Det var ju själva Pecha Kucha-night som var det roliga! :) Min presentation gick mycket bra och så spelade jag Taking care of your flowers tillsammans med stråktrion + Victor och det var bara så magiskt!! Jag var verkligen helt lycklig under den stunden och det kändes helt rätt att jag gjorde den satsningen. Och jag tror verkligen att det var uppskattat, jag fick sjukt mycket komplimanger iaf! :)

Nej nu måste jag packa träningsväskan. Känner att jag har en mållinje idag efter att vi har haft grupparbete då jag får vila. Börjar finnas ett behov....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)