onsdag 21 april 2010

Ny layout på bloggen

Sitter och pillar med min blogg och vill att den skall bli lite mer som en hemsida. Tänker att det kanske inte måste vara så komplicerat. Vad tycker ni som kikar in här om detta format? vad skall jag ha med på min sida egentligen? 


Sitter och försöker få ihop min redovisning som jag skall göra på skolan imorgon om en mycket fantastisk kvinnlig artist. Ska bli skönt att få det överstökat känner jag! Åker till Örebro och ska kolla på vackraste Åsa Jägers avslutningskonsert på fredag. Trodde inte att jag skulle komma iväg med tanke på askmolnet men det verkar ju ordna sig nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)