tisdag 25 maj 2010

Crosstrainer




Jag har just varit på gymmet och kört ett härligt pass. Har framförallt fastnat för den maskinen som ni ser på bilden, dvs Crosstrainer (obs! mannen på bilden har inget med texten att göra). Körde 55 minuter och brände öer 500 kcal vilket kändes skönt. Under tiden som jag höll på kom det först en typisk gymkille kille med ganska fula kläder och skulle värma upp på en sån maskin framför min. Under hela tiden som han kör på maskinen så trampar han baklänges vilket medför att det blir väldigt svårt att hålla takten med armgrejerna på maskinen. Jag har rätt svårt att hålla mig för skratt och det är tur att han är framför mig. En stund senare kommer ännu en kille, som ska prova på denna maskin och han trampar också baklänges! Och det ser mer ut som att han rider på en sån där mekanisk tjur som de har på marknader än tränar på ett gym. Ibland ser det ut som att han skall flyga av hela maskinen när han försöker koordinera ben och armar....     


 Så kul hade jag på gymmet ikväll alltså! 



1 kommentar:

  1. OK - det är inte lätt alla gånger att vara kille, vettu!
    Kram P

    SvaraRadera

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)