måndag 24 maj 2010

Små framsteg

Jag är i Stockholm och Popkollojobbar. Har haft styrelsemöte i helgen och idag ska vi få en utbildning i ett material om barn och ungas självkänsla som Skandia har tagit fram. Det kan nog bli en bra dag tänker jag. Imorgon är det lite möten som skall klaras av, sen drar jag hem kl 15:30. 


Den senaste tiden har varit jobbig men några viktiga beslut har fått mig att må lite bättre. Jag kommer inte sitta kvar i Popkolls riksstyrelse är ett av besluten. Ett annat är att sluta dricka alkohol på obestämd tid. 


Så är alltså läget just nu. Kan återkomma med en längre rapport när jag kommit hem. Måste sätta full fart med mitt fältarbete från och med onsdag. Men det känns bara kul faktiskt. Sen åker jag och mamma och hälsar på min syster i Tyskland den 4 juni och är tillbaka den 14:e.


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyheter

100504 Spelning med The Koo-Koo's på Krogen Krogen den 17/5 tillsammans med Cleo och Khoma

100428 The Koo-Koo's kommer att spela på Botniabanans invigning den 28 augusti!

100421: Nu är det klart att Brita Kristina skall jobba som musikledare på Popkollo Original (27 juni-5 juli). Finns fortfarande platser kvar på Popkollo Fortsättning! Anmäl dig nu! www.popkollo.se

Spelningar

Kraftskivan 25/8, Klabböle (Brita Kristina)

Botniabanans invigning 28/8, resecentrum (The Koo-Koo's)